недеља, 27. фебруар 2011.

D&G summer collection

Moram priznati da, vec treću sezonu zaredom, moju pažnju najviše okupira D&G kolekcija... Posle fantastične jesen/zima kolekcije, kao dete sam se radovala novoj za proleće/leto... I kada sam je videla poželela sam da leto počne odmah, a da moj garderober bude pun cvetova i karnera...
Ženstvenost i seksipil u kombinaciji sa nevinim dezenima i krojevima, prikazani u letnjoj kolekciji jednostavno oduzimaju dah. Šortsevi, haljine, kratki kombinezoni, košlje i tunike u cvetnim dezenima jarkih boja pun su pogodak za toplo leto. Ne znam za vas, ali ja posle D&G kolekcije ne mogu da dočekam prve sunčane dane... Čim oni dođu, stavite cvet u kosu, obucite lepršavu haljinu i sigurno ćete se osecati predivno... :*
























Нема коментара:

Постави коментар